Wybory a nowy trener

Dodał: Richelieu, źródło: własne, 2011-03-09 21:02:17

Wybory prezydenta Sportingu zbliżają sie wielkimi krokami. Dokładnie 26 marca o godzinie 23:00 czasu warszawskiego poznamy człowieka, który miejmy nadzieję swoimi dobrymi ruchami odbuduję pozycję Sportingu w Portugalii. Do wyborów przystąpi szóstka kandydatów, którzy na dobre rozpoczęli kampanię wyborczą przedstawiając swoje programy, ludzi którymi będą się otaczać oraz o pozyskanych sponsorach, którzy wniosą do klubowej kasy niezbędne miliony euro. Jednak nie na tych aspektach chciałbym się skupić a na tym kto być może od lipca zostanie trenerem zespołu. Według nieoficjalnych przecieków wszyscy kandydaci jeśli chodzi o tę kwestię prowadzą rozmowy z wielkimi nazwiskami. I tak zwycięzca debaty telewizyjnej zadanie kibiców - Bruno de Carvalho w roli trenera widziałby Rafę Beniteza. Wieloletniego trenera Liverpoolu, który po tym jak kilka tygodni temu został zwolniony z Interu Mediolan pozostaje bez pracy i nie wykluczone, że to właśnie Hiszpan poprowadzi Lwy od nowego sezonu. To jednak nie koniec wielkich nazwisk jakie padają. Najgroźniejszy rywal Carvalho - Dias Ferreira za swojego faworyta wybrał równie znanego trenera jakim bez wątpienia jest Frank Riijkaard. Kolejny kandydat na prezydenta - Godinho Lopes również podąża holenderskim tropem. Jak podaje prasa Lopes jest w trakcie negocjacji aktualnym trenerem Ajaxu Amsterdam -  Frankiem De Boer  ale jego prawdziwym marzeniem i priorytetem jest Louis Van Gaal, który po sezonie kończy pracę w Bayernie Monachium. Pozostali kandydaci aktualnie nie ujawnili rąbka tajemnicy jeśli chodzi o swoich faworytów na trenera jednak nieoficjalnie mówi się o takich nazwiskach jak Martin Jol czy Laszlo Bölöni.

Podobne newsy
Oceń news

Łącznie oddano 0 głosów

Dodaj komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Piasek76 Wysłano: 12 marca 2011; 23:36

maślak sromotnikowy

Autor: firu Wysłano: 12 marca 2011; 22:12

A z Couiceiro to niby jak jest?!

Autor: matex Wysłano: 12 marca 2011; 20:56

Wydaje mi się, że u trenerów jest trochę inna sytuacja niż np u piłkarzy. Sam Domingos jest wielkim profesjonalistą i wie, że tak naprawdę trenerka to jego zawód i chleb powszedni, a kibice też nie sądzę żeby go jakoś specjalnie gnębiła, w końcu to nie on będzie Porto bramki strzelał. Domingos imponuje mi po prostu również oprócz tych cech które wymieniliśmy po prostu odwagą i nowatorstwem. Paulo Sergio był trenerem - tchórzem, no niestety, z całym szacunkiem, ale Sergio był zbyt zachowawczy, młodzi utalentowani piłkarze w życiu by się u niego nie rozwinęli. Sporting grał pod jego wodzą nudę, bojaźliwie, bez radości, no i po prostu źle. Każdy mecz pod okiem Sergio to dla Naszych piłkarzy było cierpienie i nieporozumienie.

Autor: Joker85 Wysłano: 12 marca 2011; 16:08

Pytanie czy były zawodnik FC Porto, i osoba mocno związana z tym klubem (wychowanek), byłaby dobrze przyjęta przez kibiców oraz czy w ogóle chciałby poprowadzić Sporting.

Autor: lew18 Wysłano: 12 marca 2011; 12:17

temu poniżej chyba psychika siada na dobre ;p

Autor: Piasek76 Wysłano: 12 marca 2011; 10:59

Pjeńść Szejset

Autor: Richelieu Wysłano: 12 marca 2011; 10:19

Ja też osobiście nie jestem zwolennikiem stawiania na trenerskie gwiazdy, które aktualnie zostały wyrzucone z pracy. To nie wirtualna gra tylko prawdziwe życie i wszyscy wymienieni panowie najlepsze mają już chyba za sobą. Mi się marzy na ławce trenerskiej właśnie taki ktoś jak Domingos Paciencia. Trener młody, ambitny stawiający na futbol ofensywny ale przy tym pamiętający o obronie. I nikt mi nie powie, że to sezonowowiec bo z Academiką zajmował miejsca w pierwszej 10-tce co przy przy potencjale tamtej drużyny był sukces podobnie w Unia Leiri. Później była Braga i 2 miejsce w lidze. Ten sezon też rozpoczęli dobrze ale widać, że skupili się na pucharach i przy wąskiej kadrze i kontuzjach oraz licznych transferach musiało się to odbić. Tak czy siak marzy mi się tak grający Sporting jak Braga przez te dwa lata pod wodzą Domingosa. Dla mnie on powinien objąć Sporting w lipcu i tyle.

Autor: matex Wysłano: 12 marca 2011; 00:52

Jocker85 właśnie, że się z Tobą zgodzę w 100%, też myślałem o Domingosie, jest młody, ma świeże spojrzenie na futbol, nowoczesne no i ma za sobą już jakieś sukcesy. Również finansowo nie byłby zbyt wymagający, co jest dodatkowym atutem. Popieram kandydaturę Domingosa, myślę, że warto by było na Niego postawić, a on sam też z pewnością ma apetyt i ambicję na prowadzenie większego klubu niż Braga.

Autor: Piasek76 Wysłano: 11 marca 2011; 21:05

Opończa.

Autor: Joker85 Wysłano: 11 marca 2011; 19:08

Ja rozumiem, że kandydatura którą ja chętnie widziałbym na Jose Alvalde w kolejnym sezonie z pewnością nie przypadnie użytkownikom do gustu, ale uważam, że Domingos Paci?ncia by się sprawdził. Widać, że mimo takiej a nie innej polityki kadrowej w Bradze, potrafi jakoś sklecić ten zespół. I w porównaniu z wymienionymi w newsa Benitezem czy van Gaalem, na pewno jego oczekiwania finansowe byłyby znacznie niższe.

Autor: matex Wysłano: 11 marca 2011; 11:51

ciężko tak naprawdę wskazać tego odpowiedniego, dlatego każdy klub musi mieć speców od wyszukiwania czy to piłkarzy czy trenerów. W tym momencie skąd mamy w sumie wiedzieć który tak naprawdę się sprawdzi??? nie wiemy tego, ja jednak nie jestem za sprowadzaniem trenerów zza granicy, drogich i w ogóle, a może tak ze szkółki wziąć kogoś

Autor: Gherick Wysłano: 11 marca 2011; 11:36

Hm. Trudno nie przyznac racji. Ale kto jak nie oni? na facebooku jeden z kibicow Sportingu zaproponowal kandydature: Muicy Ramalho. Brazylijski kołcz, utalentowany, porownywany metodami z Mourinho, kilkukrotny mistrz Brazylii. Moze on?

Autor: matex Wysłano: 11 marca 2011; 11:01

Co do tych kandydatur trenerskich to moje pytanie brzmi tak. Po co Nam ktoś taki?? po co Nam Van Gaal cyz Benitez? Kto im zapłaci??? przecież za darmo nie przyjdą trenować, i co mamy bulić na trenera który i tak ma na Sporting wyjebane??? opłacałoby się wziąć kogoś takiego pod warunkiem, że walczylibyśmy o jakąś Ligę Mistrzów czy Ligę Europy, lub stale wygrywali Mistrza kraju. Na takich trenerów NAS NIE STAĆ!!! Zobaczycie, e taki Van Gaal np jak przyjdzie to zostawi nas po roku czasu na 5 miejscu w lidze w jeszcze większym burdelu!!! zacznie sprowadzać holenderskie gwiazdeczki - niewypały a potem wszyscy zabiorą dupę!!! i co gorsza jeszcze trzeba mu będzie odszkodowanie płacić. Spójrzcie na sezon 2004/2005 - kto wtedy nami kierował i kto grał - portugalski skromny trener, portugalski skład w 80% i to wypalało, a nie tak jak teraz, że my chcemy kupować pseudo gwiazdy - Sporting gra najlepiej mając w swoim składzie Portugalskich zawodników, a zwłaszcza wychowanków lub ewentualnie powracających wychowanków, na nich głównie bazujmy a trenera i piłkarzy jak chcemy kupować to szukajmy w portugalskiej lidze, w Portugalii jest tylu zdolnych piłkarzy w tych mniejszych zespołach - np. Bruno Gama, Vitor Gomes, Joao Ribeiro, David Simao czy Pizzi. Taka np Braga to zlepek piłkarzy z ligi Port. lub niechcianych w klubach wielkiej trójcy, no i potrafili stworzyć zespół. My musimy się trzymać swojej strategi i filozofii, nie kopiujmy innych. Barcelona bez względu na to co robił Real na przestrzeni wieków kiedy to wygrywał wszystko pozostała wierna swoim ideałom, no i teraz zbiera profity

Autor: matex Wysłano: 11 marca 2011; 10:43

Lew 18 masz rację co do wychowanków, w ostatnich latach brakuje nam ich i dlatego właśnie Sporting teraz kuleje, bo mimo wszystko to wychowankowie napędzali naszą koniunkturę. Nawet Adrien czy Pereirinha to też nie ta klasa co CR, Moutinho, Veloso czy Nani, daleko im do nich. No ale z drugiej strony są Carrico, jest A.Santos, Salomao, Patricio no i Nuno Reis oraz Renato Neto na wyporzyczeniu, a w młodzikach podobno bardzo utalentowani - Zezinho, Kikas i Bruma - kto wie może nie jest tak tragicznie. Problem tkwi głównie w BURDELU ORGANIZACYJNYM Naszego klubu. To co się dzieje ostatni to istne szaleństwo, brak liniowej i mądrej strategi, sprowadzanie Manicha, który ma niby zbawić nas a jedyne co robi to dorabia do emerytury. Gro transferów niewypałów.... a w Porto no cóż, tam jest ciągłość, tylko spójrzcie - obroną rządzi Rolando, biją się o niego największe kluby a przed nim był Bruno Alves, Pepe, Ricardo Costa, R.Carvalho, J.Andrade. W pomocy jest Defensywny Fernando a przed nim dosłownie jego kopie - Paulo Assuncao, Costinha. Jest zdrajca J,Moutinho a przed nim Raul Meireles, Lucho Gonzales, w ataku jest Hulk a przed nim był Lisandro - jest w tym wszystkim mądrość i ciągłość, może i Porto wydaje się przez to konserwatywne, ale przynajmniej od dobrego dwudziestolecia jest dla innych w Portugalii nieosiągalne, a w pucharach też bryluje, nie mówiąc o tym, że potrafił zwyciężyć LM i PUEFA. Taka prawda, co tu dużo gadać, u nas jest cyrk, zmiana trenerów, prezesów, zarządu, dyrektorów no i transfery z kosmosu.

Autor: Joker85 Wysłano: 10 marca 2011; 20:30

śmiech na sali ;] Inter za Beniteza, przegrywał z takimi tuzami jak Werder 3:0 w LM, także awans z obrońcą trofeum do 1/8 to raczej wielki sukces nie jest. W momencie odejścia Rafy, ekipa z Mediolanu zajmowała 7 pozycję w Serie A. Większość pojedynków wygrywając jedną bramką, co z ich potencjałem w ofensywie i kadrą raczej dużo poniżej oczekiwań (passa 4 spotkań bez zwycięstwa, porażki z tuzami typu Chievo Werona). Gdyby nie obecna seria kolejnych 4 ligowych zwycięstw (nieważne w jakim stylu, zresztą Benitez nigdy nie słynął z tego aby jego drużyny grały finezyjny futbol) pod wodzą Leonardo byliby w środku tabeli, co do Liverpoolu to samo, ostatnie lata jego pracy to zero efektów (z LFC 7 miejsce w lidze, wywalanie kasy w błoto na nieudane transfery (Alberto Aquilani 18 mln euro, Robbie Keane 20 mln euro, Ryan Babel 11 mln euro). Sven-Göran Eriksson też miał kiedyś sukcesy a teraz? Czego się nie dotknie zamienia się w gówno, podobnie Benitez. Ja na miejscu przyszłego prezesa nie zaryzykowałby zatrudniania kogoś kto od dłuższego czasu nie daje gwarancji wyników, tylko jedzie na renomie z przeszłości.

Autor: Staszek Wysłano: 10 marca 2011; 20:10

Ostatnio oglądanie meczów Sportingu jest jak picie cieplego piwa bezalkoholowego... Stracilo to ten smak, a jedynie sie krzywisz z gorycza... Kij kim bedzie nowy trener, wazne, zebysmy zaczeli wygrywac jak uhuhu temu...

Autor: mpap Wysłano: 10 marca 2011; 18:44

@ Joker85 - LEonardo radzi sobie o niebo lepiej? Ty chyba meczów Interu nie oglądasz, przechodzenie kolejnych rund LM o niczym nie świadczy. Co do Beniteza - chciałbym,żeby Sporting był w tak słabej formie jak Liverpool w okresie pracy Beniteza. To ciągle jeden z poważnych fachowców w swoim zawodzie, świadczą o tym wyniki. Skoro taką kandydaturę odrzucamy, to ja nie mam pytań. Weźmy jakiegoś Boloniego. Tylko później nie płaczmy, że jest znowu źle.

Autor: Florek Wysłano: 10 marca 2011; 15:45

Lew18- Masz rację. Szczególnie martwi fakt, że nie mamy już tak dobrych wychowanków co kiedyś. Ciekawe czy Zezinho jest tak dużym talentem jak opisują media bo skoro w wieku 18 czy 19 lat nie łapie się nawet do kadry meczowej to nie liczę, że okaże się naszym zbawieniem na najbliższe lata. A odnośnie naszych transferowych niewypałów to już wcześniej byłem zwolennikiem naśladowania Porto, bo bez dwóch zdań ich polityka transferowa jest najlepsza w Portugalii, a co najważniejsze generują olbrzymie zyski ze sprzedaży swoich zawodników. Co do trenera to uważam, że Van Gaal byłby najbardziej odpowiednim kandydatem na trenera Sportingu. Zresztą pożyjemy, zobaczymy.

Autor: lew18 Wysłano: 10 marca 2011; 14:18

Co prawda to prawda. Najbardziej nie mogę zrozumieć dlaczego szkółka Sportingu w ostatnich 3 latach nie dostarczyła do pierwszej drużyny piłkarzy takich jak w ubiegłych latach. Czyżby deficyt? Bo i jak to wyjaśnić skoro jeszcze kilka lat temu nasza akademia była wymieniana na równi z takimi jak ta Ajaxu czy Barcelony. Fakt, że przewinęła się spora liczba wychowanków (Adrien, Pereirinhia, Marques, Saleiro czy aktualnie grajacy w pierwszym skłądzie Andre Santos, Carrico i Djalo) ale daleko im do Quaresmy, Ronaldo, Moutinhio, Veloso czy Simao niestety. Co prawda osobiścię liczę na naszych młodych piłkarzy jak Kikas, Renato Neto lub Nuno Reis ale obawiam się, że to moje pobożne marzenie i trzeba znowu inwestować w transfery które jak widać mocną stroną Sportingu nie są (Pongolle, Purović, Stojković, Paredes). Mógłbym tak dalej ale po co? Prawdą jest, że musimy się uczyć od Porto polityki transferowej. Niemal co roku za małe pieniądze wyszukują piłkarzy którzy o klasę przerastają ligę portugalską. A co do trenera to wszyscy wyżej wymienieni po za Van Galem aktualnie nie mają co liczyć na lepsze klubu bo jak napisał Joxer Benitez 'zniszczył' Liverpool a Riijkaard w dwa lata zobaczcie co zrobił z Galatasaray... Nam nie jest potrzebne nazwisko na ławce a dobry i solidny fachowiec, który poukłada tą drużynę od podstaw bo na 100% po sezonie z 24 osobowej kadry wymieniona zostanie co najmniej połowa graczy.

Autor: Joker85 Wysłano: 10 marca 2011; 13:28

Ta jego kunszt pracy od przeszło czterech lat mogli zaobserwować kibice LFC oraz Interu. O ile początki pracy na Anfield miał dobre to później było już tylko gorzej, całkowitą klęskę poniósł w Mediolanie, gdzie nawet przeciętny Leonardo bez wielkiego doświadczenia radzi sobie o niebo lepiej. Jak dla mnie wszystkie te nazwiska to jedynie mrzonki i żaden z wymienionej trójki nie będzie zainteresowany (chciałbym się mylić) pracą w Lizbonie. Zresztą sam trener przy takiej zbieraninie ";piłkarzyków" choćby nie wiem jak dobry nie zdziała wiele.

Autor: mpap Wysłano: 10 marca 2011; 09:40

Tylko Benitez z tej grupy gwarantuje określony poziom, ewentualnie Van Gaal.

Panel użytkownika
Następny mecz
Poprzedni mecz
Bukmacherzy, wyniki na żywo, kursy bukmacherskie, jak grać w Fortuna zakłady bukmacherskie Czytaj porady na Wincomparator!
Tabela ligowa
Tabela strzelców
Klub M. P.
1. Nacional 0 0
2. Vitoria Guimaraes 0 0
3. Rio Ave 0 0
4. FC Porto 0 0
5. Benfica Lizbona 0 0
6. Sporting Lizbona 0 0
Foto miesiąca
Video miesiąca
Sporting Lizbona

Marat Izmailov oraz Emiliano Insua przybliżyli Sporting do półfinału Ligi Europejskiej..

Sonda
Statystyki
Która formacja powinna zostać jeszcze wzmocniona?
Bramka
Obrona
Pomoc
Atak
Nie potrzebujemy już żadnych wzmocnień

Partnerzy
Linki
Bayern Monachium FC Porto Benfica Lizbona Real Saragossa Napoli Everton Polonia OnLine - Serwis kibiców Czarnych Koszul Mecze na żywo przez Internet borusia dortmund PSG, Paris Saint Germain Ajax Ajax Amsterdam Feyenoord Roterdam Malaga CF PSV PortsmouthFC.pl Athletic Bilbao Boca Juniors OM Lwi Pazur systemy

Copyright © 2010 SportingPoland.com, wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: KStudio

Strona główna Reklama Redakcja